Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Ένας διάλογος που ξεκαθαρίζει κάποια πράγματα


Στο φέισμπουκ χτες και σήμερα είχα έναν διάλογο με τον δημοτικό σύμβουλο Παναγιώτη Μαυρούτσο.

Βρίσκω ενδιαφέρον να καταγράψω εδώ αυτόν τον διάλογο. Μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα σχετικά με τον συνδυασμό "Η δική μας Πόλη" ως επικεφαλής του οποίου μετείχα στις δημοτικές εκλογές του 2019.

  • Παναγιώτης Κυρ. Μαυρούτσος
    Είναι σαν το ποσοστό σας στις εκλογές κύριε Τσιρίδη. Δεν υπήρχε..... Όπως και στις επόμενες αν συνεχίσετε έτσι...

  • Tsiridis Georgios
    Ευχαριστώ Παναγιώτη για την ευγένεια των λόγων σου. Επ' ευκαιρία λοιπόν ας μάθεις τα εξής:
    Ευρισκόμενος στον χώρο του Σύριζα, με τον Σύριζα να στηρίζει Βρεττάκο, πήρα ποσοστό 6% χάρη στις προσωπικές μου φιλίες και την εκτίμηση κάποιων ανθρώπων για την συνολική παρουσία μου. Φυσικά, με γνώριζαν στην Δραπετσώνα, για αυτό στην Δραπετσώνα πήρα 14%.
    Στην Δραπετσώνα όπου ο Βρεττάκος πέρασε σαν οδοστρωτήρας με 56% εγώ πήρα 14%, η ΝΔ 9%, το ΚΚΕ 8% κι ο συνδυασμός που ήσουν εσύ 9% επίσης. Οι άλλοι κάτω από 4%. Βρίσκεις αυτά τα ποσοστά αυτά άσχημα για μένα; Το 14% που περνά σαφώς ΝΔ, ΚΚΕ, ΠΑΣΟΚ κτλ σου φαίνεται πως δεν υπήρχε;
    Μάλλον κακία είπες χωρίς να ξέρεις.

  • Παναγιώτης Κυρ. Μαυρούτσος
    Καλέ εσύ παραλίγο να βγεις δήμαρχος... Δεν το είχα μεταφράσει έτσι... Πολύ καλά πήγες...
    Όταν βρίζεις την μητέρα μου, την Παναγία, μην περιμένεις άλλη αντίδραση. Και λίγα είπα... αν θες σβήσε με. Χάρη θα μου κάνεις...
     
    Tsiridis Georgios
    Όπως είδες από τα ποσοστά, δεν "κινδύνευσα" να βγω δήμαρχος αφού το παιχνίδι το είχε κερδίσει από τα αποδυτήρια ο Βρεττάκος. Στη Δραπετσώνα, την πόλη μου, πήρε 56%.
    Μετά από αυτό όμως έγινε μια καταγραφή. Το γεγονός ότι στη Δραπετσώνα, ο συνδυασμός "Η δική μας πόλη", χωρίς τον Σύριζα που στήριζε Βρεττάκο, πήρε 14%, όταν η ΝΔ, το ΠαΣοΚ και το ΚΚΕ δεν έφτασαν σε διψήφιο νούμερο, με κάνει να νιώθω καλά, τουλάχιστον για την ανταπόκριση αυτού του κόσμου που γνώρισε κι αξιολόγησε κι εμένα όπως και όλο το ψηφοδέλτιο που με τίμησε.
    Φυσικά, μέσα στο ψηφοδέλτιο, η πλειοψηφία ήταν (και είναι) άνθρωποι που δεν είχαν σχέση με τον Σύριζα και πάρα πολλοί ήταν (και είναι) θρησκευόμενοι. Δεν κατεβήκαμε για κόμμα ή θρησκεία στις εκλογές. Ο καθένας διατήρησε την ταυτότητά του και την ιδεολογία του. Και την διατηρούμε ακόμα. Μεταξύ των άλλων και εγώ.
    Στην διαφωνία μου με τον Βρεττάκο για το εκκλησάκι στα Λιπάσματα, δεν έβαλα θέμα ιδεολογίας. Μίλησα κυρίως για το γεγονός ότι δεσμεύεται χώρος που είναι υπό πολεοδόμηση και μελέτη και έκανα κριτική ότι είναι κίνηση ψηφοθηρική. Σαν ιδεολογία, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που μας ψήφισαν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, δεν ενοχλούνται από το εκκλησάκι. Αυτό δεν με κάνει όμως να μην λέω την γνώμη μου με κριτήριο το καλό της πόλης.
    Όταν εκφέρω την γνώμη μου ελεύθερα, κάποιοι θεωρούν ότι τους βρίζω. Υπάρχει όμως κι η άλλη ανάγνωση. Αυτή που λέει ότι θέλω να έχω την ελευθερία της σκέψης και το θάρρος της γνώμης μου ακόμη κι όταν το ακροατήριό μου ενοχλείται από τις απόψεις μου. Αυτή την ελευθερία για τον εαυτό μου θα την κρατήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου