Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΕΧΑΣ υποψήφιος με τον ΓΙΩΡΓΟ ΤΣΙΡΙΔΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ 5ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

Αγαπητοί μου φίλοι,

Γνωριζόμαστε απο την πολύχρονη επαγγελματική μου δραστηριότητα (ως Εκπαιδευτικού και Ιδιοκτήτη Φροντιστηρίου Ξένων Γλωσσών) καθώς επίσης και απο την ενασχόλησή μου με τα κοινά.

Εχω διατελέσει Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος (Καθαριότητας και Πρασίνου), Εντεταλμένος Υπεύθυνος του Δήμου για τους Παιδικούς Σταθμους και Εντεταλμένος Αντιδήμαρχος για τα Οικονομικά του Δήμου μας την περίοδο που για πρώτη φορά στον Δήμο δημιουργήσαμε πλεόνασματα αυξάνοντας την κερδοφορία και την ρευστότητα αρκετα εκατομυρία ευρώ και ξεχρεώνοντας όλους τους προμηθευτές.

Έτσι λοιπόν η εμπειρία μου με διδάξε πως είναι πολύ σημαντικό το πρόσωπο που ηγείται ενός συνδυασμού να χαρακτηρίζεται από όραμα, εντιμότητα και αποτελεσματικότητα. Αυτά τα στοιχεία βρήκα να υπάρχουν στον Γιώργο Τσιρίδη και αποφάσισα να συμπορευτώ μαζί του.

Η μη ορθολογική χρήση των διαθέσιμων πόρων του Δήμου μας θα οδηγήσει σε οικονομικά αδιέξοδα αν συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση. Η απαξίωση όσων έχουν γίνει ως τώρα με θυμώνει. Νιώθω πως δεν μπορώ να μένω αδιάφορος. Ο Γιώργος Τσιρίδης κι ο ανεξάρτητος συνδυασμός "Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ" μπορούν να δώσουν στην πόλη μας τις σωστές λύσεις. Συστρατεύομαι μαζί του και σας καλώ να πυκνώσετε τις γραμμές μας. Η νίκη στις εκλογές του Μαΐου είναι εφικτή.

Αντώνης Τρέχας
τ. Αντιδήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου